Wydarzenia

Wycieczka do Dobrej

Wycieczka 006

W ostatnią sobotę września wybraliśmy się do Dobrej, aby odwiedzić byłego proboszcza naszej parafii, ks. Wojciecha Srokę. Cała wycieczka liczyła około 40 osób, w tym byli ministranci, lektorzy, dziewczynki z DSM, Młodzieżowa Grupa Apostolska, pod opieką ks. Marcina i Pani Basi.

Na miejscu ksiądz Wojciech bardzo miło powitał nas w swojej nowej parafii. Następnie zwiedziliśmy stary, drewniany kościół pw. Świętych Apostołów Szymona i Judy Tadeusza, a także w tym miejscu uczestniczyliśmy we Mszy Świętej. Kolejnym punktem wyprawy była piesza wędrówka na Mogielicę. Jest to najwyższy szczyt Beskidu Wyspowego liczący 1170 m n.p.m. Droga była dość stroma i kamienista, ale wszyscy zdołali dotrzeć do celu. Na szczycie mogliśmy podziwiać piękne widoki z wieży obserwacyjnej. Zobaczyliśmy także krzyż papieski, który został tam postawiony w 50. rocznicę wycieczki ks. Karola Wojtyły na Mogielicę. Po trudzie wędrówki zostaliśmy zaproszeni na kiełbaski z grila. Pomodliliśmy się również w Sanktuarium Matki Bożej Szkaplerznej.

Przez cały dzień towarzyszyła nam słoneczna pogoda, spędziliśmy razem miłe chwile, które na pewno zostaną w naszej pamięci. Z radością i pozdrowieniami od ks. Wojciecha dla wszystkich parafian wróciliśmy do domu.